niedziela, 28 stycznia 2018

Nagroda Chwały Mórz dla Kpt. Jaskuły!

Dziś zapraszamy na lutowe spotkanie z naszym Wagabundą w Jastrzębiu Zdroju oraz zachęcamy do lektury dwóch tekstów Jego autorstwa. Pierwszym jest opowiadanie, w którym Kapitan wraca do niedawnego rejsu Czarnego po Morzu Bałtyckim i wspomina Ś.P. kpt. Andrzeja Drapellę, drugim tekstem jest poniższy opis niezwykłego spotkania z kpt. Henrykiem Jaskułą, gdzie mowa także o wodowaniu najnowszej książki Kapitana "Czarny Diament tnie oceany"!


Nagroda Chwały Mórz

Dyplom Nagrody Chwały Mórz
W dniu 11.11.17 Bracia Wybrzeża na krajowym Zafarrancho Mesy Kaprów Polskich jednogłośnie przyznali kpt. Henrykowi Jaskule Nagrodę Chwały Mórz oraz tytuł Honorowego Członka Bractwa Wybrzeża. 

09.12.17. Dla mnie to szczególny dzień. W Restauracji „Na Molo” w Pucku odbyło się wodowanie (promocja) mojej drugiej książki „Czarny Diament tnie oceany”. Byłem bardzo milo zaskoczony, że na te ważne dla mnie wydarzenie przybyło dużo znakomitych gości na czele z Panią Hanną Pruchniewską – Burmistrz Miasta oraz moimi serdecznymi przyjaciółmi. Mój przyjaciel Andrzej Dębiec przygotował to spotkanie perfekcyjnie. 

Patric Lee przylatuje z USA. Marcus Rzewuski ze Szwecji oraz mój syn Mariusz wraz z niezawodnym Wojtkiem Pogodzikiem w Anglii. [oto krótki film z wodowania]

06.01.18. wybieram się do Przemyśla, aby wraz z Braćmi Wybrzeża wręczyć Kpt. Henrykowi Jaskule Nagrodę Chwały Mórz oraz dyplom Honorowego Członka Bractwa Wybrzeża.

Bracia Wybrzeża u Henia Jaskuły
Opowieści Henryka Jaskuły
Heniek i Jurek

Udzielam wywiadu dla Rzeszowskiej TV
 Korzystając z okazji wręczyłem Henrykowi moją książkę „Czarny Diament tnie oceany”.

Bracia Wybrzeża byli bardzo miło zaskoczeni wspaniałą atmosferą. 94 –letni Kapitan Henryk Jaskuła oczarował wszystkich Braci. Doskonała pamięć i dobra kondycja. Spotkanie miało trwać 30 minut a trwało 3 godziny. 

Moja przyjaźń z Henrykiem trwa już od 1970 roku. 



16.02.18 W Jastrzębiu Zdroju w Domu Zdrojowym o godz. 1700 odbędzie się spotkanie autorskie (Benefis). Zapraszam moich przyjaciół, żeglarzy którzy pływali na Czarnym oraz dawnych członków Górniczego Yacht Clubu „Delfin” w Jastrzębiu Zdroju.

Brak komentarzy: