poniedziałek, 26 marca 2018

Festiwal Filmów Żeglarskich

Kapitanowie Arkadiusz, Janusz i Jurek w Rybniku
Czołem !!!!

To może dziwne, że w Rybniku odbywa sie Festiwal Filmow Żeglarskich, ale w Krakowie co roku przez trzy dni trwają Koncerty Szantowe a Rybnik leży przecież nad "Morzem Rybnickim". W dniach 23-24.03.18 Teatr Ziemi Rybnickiej opanowali żeglarze i sympatycy żeglarstwa. 

Na tym festiwalu rozdano Śląskie Nagrody Żeglarskie "Carbony 2018".

Byłem bardzo mile zaskoczony, gdy otrzymałem "Nagrodę Specjalną". Jak się okazało, do tej nagrody zgłosił mnie kpt. Arkadiusz "Kosmos" Wąsik, znany szantymen z Jastrzebia Zdroju.

Wszystkim którzy jeszcze nie widzieli n/w filmów, to bardzo polecam 
"Dziewicza podróż" , "Jeździec Oceanów", "Za burtą" i "Wiatr".

Wiosna już blisko i czas wrócić na Diamencika.

Pozdrawiam Jurek

Ela i Kazik Lampin, spotkanie w Rybniku

Ja, Joanna i Bogdan

Śląskie Nagrody Żeglarskie CARBONY 2018 rozdane

KARBON Z KOLOSEM i KONRADEM

NAGRODA SPECJALNA

Brak komentarzy: